Direktlänk till inlägg 22 april 2014

Du gör mig lycklig älskade sol...

Av Maria Dölhed - 22 april 2014 17:15

Jag är kär. Du tog mig i storm imorse när jag vaknade. Du fick mig att orka göra saker. Du gav mig energi och lycka. Äkta lycka. Snälla stanna kvar och gör mig lycklig. Älskade sol.


Tack vare dig, gjorde jag ett gäng intervaller på löpbandet idag. De var innerligt dryga. Men du hjälpte mig igenom dom och fortsatte hjälpa mig att köra styrketräning efter det.                                              


 Löppasset du sedan gav mig i kvällssolen kändes nog underbarast.  Springa i bara linne, när det bara är April. Det var fantastisk härligt. Springa av sig känslor, med bra musik i lurarna och du omfamnade mig med din härligt ljusa utstrålning. Tack älskade sol för idag. Kom gärna tillbaks imorgon också. Och nästa dag och flera månader framåt. Du gör mig så innerligt lycklig, med all din givmildhet. D-vitamin i massor du ger mig. Kärlek i massor du ger mig. Tack gud att du finns älskade sol... Jag behöver dig, du ger mig energin att orka klara av små och stora saker. Jag älskar dig. Underbara sol.

 

 
 
Annie

Annie

23 april 2014 15:18

Låter härligt att springa i linne ;-)
Solen kan verkligen göra underverk för människan! :-)

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Maria Dölhed

23 april 2014 15:27

Ja det var hur skönt som helst! Solen är helt fantastisk! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Dölhed - 29 april 2014 10:56


Filmen upprepar sig, jag står där på Auklandbron och ska ner mot upploppet i Mora. Publiken jublar runtomkring mig. Vasaloppsmålet, (eller TjejVasamålet för att vara exakt),uppenbarar sig och jag får åka in "i fäders spår för framtids segar" än en gå...

Av Maria Dölhed - 27 april 2014 14:42


Nu har jag äntligen invigt mina Asics. Dom var verkligen sköna att springa i. Skorna hade en bra stötdämpning. Blev att springa några kilometer, där jag sedan stannade och sprang några backintervaller. Kändes bra i benen denna gång. Det var verklig...

Av Maria Dölhed - 27 april 2014 14:01

Hade det inte varit April månad, så hade jag hoppat i. Ner i den vackert spegelblanka sjön.   Igår kväll var jag borta i sommarstugan. Det var verkligen ett härligt och behövligt avbrott, få koppla av vid det underbart vackra Busjön och denna gå...

Av Maria Dölhed - 26 april 2014 11:43

Har inte haft så peppande träningsdagar denna vecka. Men det som fick mig igång att köra ett litet kort pass idag var en bild jag såg på Facebook som Stadium hade lagt ut. Den löd: "Dåliga dagar är ofta bra träningsdagar." Kände att jag bara måste ta...

Av Maria Dölhed - 25 april 2014 20:05

Det allra viktigaste är att må bra psykiskt. Annars orkar man inte göra något annat. Här är ett litet må bra tips från mig: Jag känner alltid att tacomys får mig i välmående. Dels för att det är gott, men sedan det sociala i att sitta och äta tacos m...

Presentation


Välkommen till min blogg Vita Spår.Bloggen handlar om längdskidåkning, men även om psykisk hälsa. Längdskidåkning är en sport som jag brinner för och jag vill gärna dela med mig av min glädje för den sporten. Träningsbloggen där jag tar er in i min värld!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards